Австралійська компанія DBA проектує і виробляє гальмівні диски для провідних світових автовиробників.
Для мільйонів людей як в Австралії, так і в усьому світі, ім'я компанії DBA асоціюється з провідним виробником гальмівних дисків для широкого спектру легкових, спортивних, повнопривідних і легких комерційних автомобілів.
Виробляючи найбільш широкий спектр гальмівних дисків в Австралії, компанія DBA лідирує в цьому регіоні на ринку пасажирських, спортивних, повнопривідних і легких комерційних автомобілів. Крім звичайних гальмівних дисків, призначених для прямої заміни оригінальних деталей, компанія виробляє також кілька серій поліпшених продуктів для тюнінгованих і спортивних автомобілів. Серії Street, Heavy Duty (HD), Club Spec і 4x4 Survival відрізняються наявністю насічок та/або перфорації, виробляються з використанням самих передових технологій і мають привабливий зовнішній вигляд.
Поліпшені гальмівні диски DBA використовувалися в рекордній кількості автоспортивних заходів протягом сезону 2008 року, включаючи Формулу Ford, Формула-3 і ралі. Австралієць Брюс Гарланд (Bruce Garland) на Isuzu D-Max, обладнаному гальмівними дисками DBA 5000, посів 11-е місце в абсолютному заліку ралі Дакар. Це дозволило йому стати першим в класі «T1/2 Любитель» і кращим австралійцем в гонці.
Компанія DBA розробила і запатентувала систему вентиляції гальмівних дисків «Kangaroo Paw» (Слід кенгуру). Ця система значно покращує охолодження гальмівного диска і покращує просторову структуру самого диска, завдяки застосуванню рівномірно розташованих перегородок.
Сплав XG-150
Більше 30 років досліджень і спільної роботи з гоночними командами по всьому світу, дозволили компанії DBA розробити унікальний склад чавуну (XG-150), який використовується для виробництва гальмівних дисків преміум-класу.
Високий вміст вуглецю в чавунному сплаві DBA забезпечує чудові температурні характеристики, які є ключовим моментом у виробництві дисків. Також застосовується патентований дизайн вентиляційних каналів «Слід кенгуру».
Насичення чавуну вуглецем призводить до того, що надлишок вуглецю осідає в сплаві у вигляді графітових пластівців. Структурний розподіл цих графітових пластівців забезпечує чудові температурні властивості, збільшуючи опірність тепловим ударам.
В сочетании с технологией TSP это позволяет материалу легко справляться с быстрыми температурными изменениями, когда температура внутри диска достигает 700oC и выше.
Технология TSP™, разработанная компанией DBA, позволяет снять напряжение в материале во время производственного процесса.
В отличие от других сортов чугуна, сплав XG-150 разрабатывался специально для использования вместе с технологией TSP, что позволяет производить тормозные диски, идеально подходящие для резких и тяжелых торможений, которые часто встречаются в автоспорте.
Характеристики и преимущества XG-150
ХАРАКТЕРИСТИКА | ПЕРЕВАГИ |
---|---|
Висока теплопровідність |
|
Температурна стабільність |
|
Основні | |
---|---|
Виробник | DBA |
Країна виробник | Австралія |
Діаметр маточини | 110 мм |
Марка | Toyota |
Зовнішній діаметр | 330 мм |
Серія | LAND CRUISER 100 (UZJ100) 1998-2007 |
Сумісність з маркою | Toyota |
Товщина | 18 мм |
Кількість отворів | 5 шт. |
Користувацькі характеристики | |
Сумісність з | Lexus LX (UZJ100) 1998-2007 |
- Ціна: 7 980 ₴